KALENDÁR AKCIÍ

<
apríl
máj
jún
júl
august
september
október
november
>
poutstštpisone
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
13
16
17
18
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
poutstštpisone
1
2
4
6
7
8
9
11
12
13
14
15
16
18
19
20
21
22
23
25
27
28
29
30
poutstštpisone
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
15
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
29
30
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
27
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Slovenská verzia     English version

22.3.2016 - Webinár: Vývoz organických potravín do Číny: Nový zákon o bezpečnosti potravín a politika cezhraničného elektronického obchodu

Dátum: 22.3.2016
Čas: 17:00 – 18:00
Miesto: Online

V Číne prebieha urbanizácia na nevídanej úrovni. Pre rastúcu strednú triedu a ich rodiny je bezpečnosť potravín stále jednou z hlavných obáv, najmä pre rodiny s malými deťmi, a tak množstvo obyvateľov miest hľadá alternatívne zdroje potravín.

Čínsky trh potravín a nápojov neustále rastie. Čínska vláda s cieľom vyriešiť zvyšné obavy o problémoch s bezpečnosťou potravín v krajine posledné dva roky reštrukturalizuje svoje mechanizmy, aby dohliadali na výrobu potravín a ich distribúciu. 1.októbra 2015 nadobudol platnosť upravený zákon o bezpečnosti potravín a považuje sa za najprísnejší zákon o bezpečnosti potravín, ktorý bol kedy v Číne schválený.

Popularita organických potravín a importovaných výrobkov z krajín EÚ rastie. V mestách ako je Peking a Šanghaj vzrastá počet špecializovaných obchodov a butikov s potravinami, ktoré predávajú organické potraviny, najmä medzi čínskou strednou triedou a cudzincami, ktorí majú disponibilný príjem a sú ochotní si priplatiť za kvalitné a bezpečné potraviny.

V tomto kontexte sa organizuje webinár s cieľom zodpovedať kľúčové otázky, s ktorými sa stretávajú MSP, ktoré plánujú predávať svoje organické výrobky do Číny, ako napríklad:
  • Aký je trh organických potravín v Číne? 
  • Aké sú „správne“ stratégie na zavedenie alebo rozšírenie mojej produktovej rady, aby zahŕňala organické výrobky? 
  • Aké sú požiadavky na certifikáciu alebo značenie potravín v Číne? Aké sú príležitosti / výzvy a ako ich prekonať? 
  • Aký marketing pre svoje organické výrobky používajú spoločnosti v Číne? 
  • Ako použiť elektronický obchod na predaj organických výrobkov?
 
  4.3.2016 | Autor: sekcia Podpora podnikania v EÚ | Kalendár akcií | zobrazené: 291 krát | Zdieľajte na facebooku

RPIC PREŠOV