KALENDÁR AKCIÍ

<
august
september
október
november
december
január
február
marec
>
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
23
24
25
26
27
28
29
30
poutstštpisone
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
poutstštpisone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Slovenská verzia     English version

12.4.2016 - Webinár: Používanie aplikácie WeChat na podnikanie | Digitálny marketing v Číne

Dátum: 12.4.2016
Čas: 16:00 – 17:00
Miesto: Online

WeChat je v súčasnosti jedným z najpopulárnejších platform sociálnych médií používaných v Číne s vyše 650 aktívnych užívateľov. Táto platforma je hlboko integrovaná a zahŕňa sociálne funkcie ako zasielanie správ, elektronický obchod, platby a finančné služby. Napriek tomu mnoho zahraničných spoločností nevie, ako využívať WeChat na predaj ich výrobkov a služieb.

Tento webinár vysvetlí, ako môžu zahraničné spoločnosti využívať WeChat na marketing. Webinár zahŕňa jasný popis funkcií aplikácie, možnosti pre spoločnosti ako ich využívať, integráciu elektronického obchodu a cezhraničného elektronického obchodu do WeChat, rovnako ako optimálne spôsoby, ako robiť marketing na tejto platforme.

Po absolvovaní webinára budete:
  • Mať jasnú predstavu o funkciách WeChat
  • Ovládať, ako môže byť využívaný WeChat na propagáciu a elektronický obchod
  • Oboznámený s niekoľkými prípadovými štúdiami úspešného WeChat brandingu a predaja
  • Vedieť, ako generovať premávku na WeChat, z vnútra aj mimo Číny
  • Rozumieť hlavným regulačným a logistickým výzvam so začínajúcimi cezhraničnými riešeniami elektronického obchodu prostredníctvom WeChat.
 
  29.3.2016 | Autor: sekcia Podpora podnikania v EÚ | Kalendár akcií | zobrazené: 378 krát | Zdieľajte na facebooku

RPIC PREŠOV